Followers

下雨了~ 雨霖世界下起了雨~ 一起快乐的淋吧 =D !

About Me

My photo
A person that love to hide her feelings up,shy to express her sadness with her friends sometimes. Don't talk about herself much but love to tell jokes.She is finding a way to express her feeling. Yea through Blogging :) Totally,idiotically and soppily in love :)

Hello Miawww

Hello Miawww

She is not the worst, but failed to be the best.

She is not the worst, but failed to be the best.

Don't forget to leave your footprint ♥

Popular Posts

Tuesday, February 26, 2013

就这样

有时候你很伤我的心 D: 我不知道 我只是害怕 害怕我们的感情维持不久 我不希望我们之前有第三者

属于我们的爱情 好不好 D: 我吃醋 我真的吃醋了 你不明白 当我不开心时 我希望你是逗我笑的那个 而不是跟我一起不开心 我心很沉 会很痛 你不明白 吃醋时 我的手和脚都很痒 心很痛 不知为何 .. 你变了..你不开心了 不跟我说 :(
你不再是以前那样了 ... 以前你不会这样的. 我看错了吗?

对你很失望. 逃避问题 . 不该这样的,如果对你来说迟早都是要分离,那我们还坚持个什么 
是要放手吗? 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...