Followers

下雨了~ 雨霖世界下起了雨~ 一起快乐的淋吧 =D !

About Me

My photo
A person that love to hide her feelings up,shy to express her sadness with her friends sometimes. Don't talk about herself much but love to tell jokes.She is finding a way to express her feeling. Yea through Blogging :) Totally,idiotically and soppily in love :)

Hello Miawww

Hello Miawww

She is not the worst, but failed to be the best.

She is not the worst, but failed to be the best.

Don't forget to leave your footprint ♥

Popular Posts

Saturday, November 26, 2011

Random :)

谢谢你,喜欢上你的部落格. 
曾经认为自己做的不够好,我要做你的VVIP,行吗? :) 
我可以的,我会是你的 BBF + VVIP. 因为在我的心中,你是了 :) 




我把我的长刘海剪了! 


-.-好不惯得说... 过几天就能觉得能看了. 哈哈. 之前因为刘海太长,就把它夹到后面去. 过长会阻挡我的视线.而且,刘海过长不夹起来,很不舒服地说 D: 
而且本身认为那样很丑.很像女鬼 =.= 
我没有勇气再把头发剪短就像中三那样.
那是一时兴起. AHAHA,不算 =.= 好短. 长发好难留,要留到好看,而且没有损坏 :) 




最近头发的condition超级糟糕. (W) 
要拯救了. 加油 :) 
保养头发也有技巧的! 




今天金马奖,那些年 我们一起追的女孩 <3 加油! 
我爱我爱 !!!! 柯震东! 敖犬! 





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...