Followers

下雨了~ 雨霖世界下起了雨~ 一起快乐的淋吧 =D !

About Me

My photo
A person that love to hide her feelings up,shy to express her sadness with her friends sometimes. Don't talk about herself much but love to tell jokes.She is finding a way to express her feeling. Yea through Blogging :) Totally,idiotically and soppily in love :)

Hello Miawww

Hello Miawww

She is not the worst, but failed to be the best.

She is not the worst, but failed to be the best.

Don't forget to leave your footprint ♥

Popular Posts

Friday, October 15, 2010

眼中钉

眼中钉
不知干嘛
她就是那么特别
她就是那么看我不顺眼
她就是爱批评我
她就是爱有事没事吵
她就是爱控制我
我不介意
别越过我的线
都说是大考后咯!
玩电脑也不行吗?
我希望你收收下你的脾气
省下你的口水
我的左耳进
右耳出的
我不想跟你吵!
别拿"妈妈"这句来压我!

别连累我的耳朵
它真的很可怜 :(
你很吵!
收声!

我对厨房没兴趣
我不想煮饭
我不想跟你学
你很吵
就是那么爱骂
我不会对家里的东西了如指掌
我不知道那些东西放哪里
除了多数用的
你就说我笨
你有办法吗?
你现在不给我玩电脑

不给我看电视
那就是你

我没关系
大不了,我自己出去玩
自己跟自己玩
我习惯了 :)
我会消失在这世界里

你最想要的!



我也不想在家
我想做part time
可你跟他就是不给
说危险
说怕以后没有的做吗?
说很闷
说到底,我是女生
女生去那里都很危险
女生去哪里都得哥哥弟弟陪
除了在家


别说我很得空
我除了玩电脑
该做的都做了
你有话说吗 ?
你还要骂!?

最后,
你明白我吗?
你不明白就别管我!

你怎样对我,我就怎样对你 :) 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...