Followers

下雨了~ 雨霖世界下起了雨~ 一起快乐的淋吧 =D !

About Me

My photo
A person that love to hide her feelings up,shy to express her sadness with her friends sometimes. Don't talk about herself much but love to tell jokes.She is finding a way to express her feeling. Yea through Blogging :) Totally,idiotically and soppily in love :)

Hello Miawww

Hello Miawww

She is not the worst, but failed to be the best.

She is not the worst, but failed to be the best.

Don't forget to leave your footprint ♥

Popular Posts

Wednesday, August 25, 2010



天知道 我心理还是心灵产生了啥样的变化
这几天 不,这个星期
我想死
是的,我想死


无论我人在哪里
我都会无意识的有要去死的想法

在街上
强盗会就这样看上我没?
在繁忙的道路上
会不会有一辆车就这样失控?
踏着梯级
这一楼掉下去 死亡几率会有几高?
站在他家露台
地板会不会就这样裂掉?
经过药房
会不会有些药可以让人长眠不起?


死,也是一门学问。
我没有勇气 一丁点也没有
或许我还没到了报章上所提到的绝望地步
我还有许多不舍 留恋
我只是收得太多太多 多得足以想要撞墙去死
想要跳出马路跟超速的车辆做个朋友
想要在倾盆大雨里淋个超大感冒


听说一些药不可以混着一起吃
会起化学作用危害身体 
轻者中毒昏迷 重者足以令人致命
不知是哪一种?
或许我得空应该到补习中心隔壁的药房,问一问什么药不能参?
还是问一下老师 
心脏虚弱,就这样昏死..
不痛不痒?吧...
哈哈


能医不能自已啊
可以劝人不要去死 自己却想要寻死
多么可笑

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...