Followers

下雨了~ 雨霖世界下起了雨~ 一起快乐的淋吧 =D !

About Me

My photo
A person that love to hide her feelings up,shy to express her sadness with her friends sometimes. Don't talk about herself much but love to tell jokes.She is finding a way to express her feeling. Yea through Blogging :) Totally,idiotically and soppily in love :)

Hello Miawww

Hello Miawww

She is not the worst, but failed to be the best.

She is not the worst, but failed to be the best.

Don't forget to leave your footprint ♥

Popular Posts

Friday, August 6, 2010

你们真的很过分 !

8点啊 ! 拜托,你们现在当我是死人吗 ? 
我不存在 !!!! ???? 
我8点就在楼下等~以为今天最后一天练过后就不用练了
8点就在楼下一直等 ! 一直等你们的出现 ~ 
过后看到晓霓的车经过~以为他要来了~怎知道15分钟后都没人影 !
你们很过分 ! 迟到也不通知我 ! 
不打算来是吗 !!!!????? 


过后打电话给我 ! 
信息给我 ! 
厉害咯~问我是不是睡觉 !? 
对 ! 我在睡觉 ! 可以吗 ????!!!!!
以为有人来了! 
哇~~~你当我是什么 ? 透明吗 !???? 
气难消 ! 


告诉我啊!何必要我做傻婆在那边等 !??? 
不打算来就跟我说 ! 我回家睡觉 ! 
反正你们不紧张 ! 由你们 ! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...