Followers

下雨了~ 雨霖世界下起了雨~ 一起快乐的淋吧 =D !

About Me

My photo
A person that love to hide her feelings up,shy to express her sadness with her friends sometimes. Don't talk about herself much but love to tell jokes.She is finding a way to express her feeling. Yea through Blogging :) Totally,idiotically and soppily in love :)

Hello Miawww

Hello Miawww

She is not the worst, but failed to be the best.

She is not the worst, but failed to be the best.

Don't forget to leave your footprint ♥

Popular Posts

Saturday, November 27, 2010

我感受到了, 那么暗恋别人的你,你呢 ???

她放弃了 =)
she decided to do so, well, will you support her ?
我爱我的朋友,because they will always support my decision =D !
Thank You my lovely friends :))))
她放弃了,
之前的思念.想念
也成了past tense =D ~
ahahaha ...

曾经睡不着
曾经熬夜 @@
直到早上6,7点才睡..
就变追看小说?
明知道小说的字我看到很模糊,
可我还是坚持
我要把自己累坏了,才甘愿睡觉
hahahah :S 很傻,对吧?

曾经想过,在等待一个没有结果的结果,am i stupid, right ?
我不是笨,只不过不聪明罢了 =.= ahahah ... 好冷..

放心 :)
她想开了
她昨晚安心的睡了
再无牵挂了...
我不再傻傻的等待
那已是结局 =D
祝福我吧! ahaha :D


暗恋: 张智成
四目交接的时候不要停留太久

适可而止的问候关心不能太过

好奇也别去探索妒嫉只能深锁

如果忍不住寂寞也不能对你说


我感受到了, 那么暗恋别人的你,你呢 ???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...