Followers

下雨了~ 雨霖世界下起了雨~ 一起快乐的淋吧 =D !

About Me

My photo
A person that love to hide her feelings up,shy to express her sadness with her friends sometimes. Don't talk about herself much but love to tell jokes.She is finding a way to express her feeling. Yea through Blogging :) Totally,idiotically and soppily in love :)

Hello Miawww

Hello Miawww

She is not the worst, but failed to be the best.

She is not the worst, but failed to be the best.

Don't forget to leave your footprint ♥

Popular Posts

Wednesday, November 10, 2010

幻想...希望...绝望

我来啦 =) 
最近好疯狂地说 @@ 我好累 
因为家事 ...... 4点半才睡 @@ 又打破我的记录了
@.@起来后,眼睛不算肿,庆幸

过后我便去学校啦 @@ 进行了一件秘密行动
哈哈...当然,不能在这里说 @@ 
不然给chun kit还有那个orange juice 看到! 
多多yeah 说 @@ 


不过也是我最勇敢的一次 =) 
而也是我再也不敢的事 ? 
haha =D 我还不知道呢


回忆放在心中,那时是开心的 :D TEEHEE  


过后,就是追看我的
 DORAEMON !!!!!  
再来就是跟我的那般好朋友打球 :D 
话说,你们很active咯 @@ 
我累惨了 ... 我骨可以散了...
也早睡 :)
早睡就早起嘛
坐在电脑前打起部落格 :) 




幻想...希望...绝望
就这样吧 :) 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...