Followers

下雨了~ 雨霖世界下起了雨~ 一起快乐的淋吧 =D !

About Me

My photo
A person that love to hide her feelings up,shy to express her sadness with her friends sometimes. Don't talk about herself much but love to tell jokes.She is finding a way to express her feeling. Yea through Blogging :) Totally,idiotically and soppily in love :)

Hello Miawww

Hello Miawww

She is not the worst, but failed to be the best.

She is not the worst, but failed to be the best.

Don't forget to leave your footprint ♥

Popular Posts

Sunday, October 9, 2016

笨熊


对着爱情 很盲目 不知道是对还是错 靠着自己的感觉走 有时也怕会迷路了 可是 熊熊还是牵着我 谢谢你
谢谢你的脾气 谢谢你的笑容 给了我信心 真的 
才发现去年 跟今年 想要的 都是一样的 不想找王子 只想找 对我像公主一样的就好了 
谢谢你的包容 就算我发脾气 你也不会发脾气 
有时候我还在想 是不是 刚开始 都是这样 然后2-3年后 就习惯了对方 会不会变成了习惯 不是爱情了 
谢谢 笨熊那么努力 让我开心 
😢 



笨熊 跟我一起买东西 背着很重的书包 也会说不重 还要帮我拿更多 
笨熊 还帮我拍女神照 不嫌 天气有多热 拍到满身大汗 
笨熊 谢谢你 那么爱我. 那么照顾我 ❤️
我 想跟你一起 去 旅行 ✈️ 
因为 男朋友 总是做好全部的准备 ❤️ 真的很赞. 😚




你看 笨熊的笑 😂
我爱你. 要抱抱. ❤️


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...