Followers

下雨了~ 雨霖世界下起了雨~ 一起快乐的淋吧 =D !

About Me

My photo
A person that love to hide her feelings up,shy to express her sadness with her friends sometimes. Don't talk about herself much but love to tell jokes.She is finding a way to express her feeling. Yea through Blogging :) Totally,idiotically and soppily in love :)

Hello Miawww

Hello Miawww

She is not the worst, but failed to be the best.

She is not the worst, but failed to be the best.

Don't forget to leave your footprint ♥

Popular Posts

Saturday, August 29, 2009

Gem Island 2nd DAY



星期三26/8/09

今天9点就起床
就去吃早餐
看到一班洋人来
他们的眼睛真的很漂亮列
很美哦
蓝色的
水汪汪的
很美

早上的海风
很冷
晚上的海风
很热
呼呼

吃完早餐就吹下海风
就赶快回房换衣
划船咯
哈哈
很够累@@
划到海中央
没力划了
我爸说海里有鲨鱼
我告诉我哥
我还不想死
哥就骂我
不想死就快点划拉!
==
我划
haha xD 玩水哦 ==

3 comments:

Charlene ♥ said...

哇。。。我没划过穿列。。。真好!
你假期还可以去玩。。。哈哈。。。
不过我看不清楚你的照片,因为无线谱线盖住了。。哈哈。。。
唉。。现在终于可以放松啦。。。=D

Elaine Kam ♥ said...

haha xD 很好玩的 =P

Charlene ♥ said...

咦。。哈哈。。看你那么开心就知道啦~
呵呵。。好玩好玩~~
就好咯。。哈哈。。开心就好~
=P ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...